06/11/2009

Yuppie: bone marrow is fine

More good news. Going on like this they might tell me that after all the diagnostic was a mistake and I am just fine. I wish!
The bone marrow test came negative. Meaning my bones are hard stuff and resisted the lymphoma. So...more questions to ask to doctors and nurses, but now treatment needs to focus on a specific part and not on the full body.
Lymphoma 1 - Miguel 2 (PET+Bone Marrow tests). Though lymphoma plays at home, so its score is worth more. :-).
Life is good. Curious my TV is LG (=Life is Good). Maybe this is a sign. Let me go and look for more signs.

8 comments:

Anonymous said...

Ola lindo,

So agora é que acabei de visitar o teu blog pela primeira vez. A final sempre se travalha na comissao!
E... pelo nome do blog (adorei) estou a ver que estas em grande forma! Bjos e até breve. Confirmo viagem este fim-de-semana.
Rosa

PS: fasso-me de anonima porque nao quero fazer conta google agora.

Sinapse said...

Yuuuuuppieeee! Para comemorar, vamos encomendar a erupcao de um vulcao aqui em Big Island!! ... em grande estilo, explosoes de lava, foguetes de magma ...

Cão Traste said...

eu quero e um potinho de lava.
ola rosa bemvinda ao meu blog

Unknown said...

Caro Miguel,
É bom ver que estás cheio de força e de determinação, que é para nós um grande exemplo. É claro que vais dar cabo desse bastard, não temos qualquer dúvida. Estamos contigo.
Queres que te enviemos alguma coisa aqui da Confederação? Um Rolex, um fondue?
Beijinhos e um grande abraço

Beatriz e Jorge

Cão Traste said...

E pa um rolex animava-me todo, mas prefiro mesmo um IWC the Portuguese. Um portugues precisa de um IWC desses. Fondue nao, eu nao me dou com queijo.
Obrigado pela visita Beatriz e Jorge.

Sinapse said...

Ahahahahahahahah! O' Miguel, explica-me la' o que e' um IWC Portuguese? Para recusares um rolex .........

p.s. - potinho de lava prontinho, vamos enviar por FedEx, ok?
Beijos,
Bill

Cão Traste said...

IWC International Watches Company very good stuff. Some Portuguese lads have asked them to design a watch that became of one the brands classics and is called the Portuguese. Classic and beautiful. Check online.

Pedro said...

My favourite watch.